TMO hububat alımlarında ödemelere başladı

TMO hububat alımlarında ödemelere başladı
Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, Toprak Mahsulleri Ofisi’nin (TMO) hububat alımlarında ilk ödemelerin çiftçilerin hesaplarına aktarıldığını açıkladı.

Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, Toprak Mahsulleri Ofisi’nin (TMO) hububat alım sürecine ilişkin açıklama yaptı.

Yumaklı, 3 Haziran’da başlayan hububat alımlarında ilk ödemelerin çiftçilerin hesaplarına bugün itibarıyla aktarıldığını bildirdi.

211 noktada alım sürüyor

TMO’nun ülke genelinde 211 noktada hububat alımı yaptığı, hasat döneminin yoğunlaşmasıyla bu sayının 600 noktaya çıkarılmasının planlandığı belirtildi.

Açıklamada, TMO’nun kendisine getirilen ürünlerin tamamını almaya devam edeceği ve ürün bedellerinin 21’inci günden itibaren üreticilerin hesaplarına aktarılacağı ifade edildi.

Bakan Yumaklı, çiftçilerin emeğinin ve alın terinin korunmaya devam edileceğini vurguladı.

Kaynak:İLKHA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.