Osmaniye'de gıda zehirlenmesi şüphesiyle 53 kişi hastaneye başvurdu
Osmaniye Valiliği'nden yapılan açıklamada, vatandaşların rahatsızlanmasının ardından incelemelerin vakit kaybetmeden başlatıldığı belirtildi. İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ekiplerinin işletmenin şubeleri ile üretim yapılan imalathanede denetim gerçekleştirdiği, gerekli numunelerin alınarak yetkili laboratuvara gönderildiği ifade edildi.
Hastanelere başvuran 53 kişiden 25'inin tedavilerinin tamamlanmasının ardından taburcu edildiği, 28 kişinin ise sağlık kuruluşlarında tedavisinin sürdüğü bildirildi. Valilik, hastaların hiçbirinin hayati tehlikesinin bulunmadığını açıkladı.
Soruşturma kapsamında gözaltına alınan iki şüpheli, çıkarıldıkları mahkemece adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı. Olayın kesin nedeninin, laboratuvar incelemelerinin tamamlanmasının ardından netlik kazanacağı belirtilirken, adli ve idari süreçlerin devam ettiği kaydedildi.
Kaynak:İLKHA
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.