Hürmüz Boğazı’nda Türkiye gemileri güvenli şekilde geçiş yaptı

Hürmüz Boğazı’nda Türkiye gemileri güvenli şekilde geçiş yaptı
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’ndeki gelişmelerin yakından takip edildiğini ve bölgede bulunan gemiler ile vatandaşlarla sürekli temas halinde olunduğunu açıkladı.

Bakan Uraloğlu, son olarak 21 Haziran sabahı 2 geminin daha bölgeden ayrıldığını, böylece savaşın başlamasından bu yana Türkiye sahipli 11 geminin Hürmüz Boğazı’nı güvenli şekilde geçerek körfezden çıktığını bildirdi. Açıklamada, Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’nde bulunan toplam 7 gemide 177 Türkiye vatandaşının görev yaptığı, bu gemilerden birinin ise Türkiye bayrağı taşıdığı ifade edildi. Uraloğlu, vatandaşların ve gemilerin güvenliği için gerekli tüm tedbirlerin alındığını ve sürecin titizlikle takip edildiğini belirtti.

Kaynak:İLKHA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.