Gaziantep’te orman yangını: 3 hektar alan zarar gördü

Gaziantep’te orman yangını: 3 hektar alan zarar gördü
Gaziantep'in Nurdağı ilçesinde çıkan orman yangını, havadan ve karadan müdahale ile 1 saatte kontrol altına alındı.

Yangın, Nurdağı Kırkpınar Mahallesi kırsalındaki ormanlık alanda çıktı.

Dumanı gören vatandaşların 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirmesi üzerine bölgeye Nurdağı Orman İşletme Şefliğine ait 5 ilk müdahale aracı, 6 arasöz, 4 su tankı, 2 itfaiye ve iş makinesi sevk edildi.

Jandarma ve vatandaşların da katıldığı söndürme çalışmalarına havadan 1 helikopter destek verdi.

Havadan ve karadan 1 saat süren çalışmanın ardından yangın kontrol altına alındı.

Yangında, 3 hektar alan zarar gördü.

Kaynak:İLKHA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.