ABD, Karayipler'de bir tekneye daha saldırdı: 2 ölü
Yayınlanma:
ABD, Karayipler'de uyuşturucu kaçakçılığında kullanıldığı iddia edilen bir tekneye saldırı düzenlendiğini, olayda 2 kişinin öldürüldüğünü açıkladı.
ABD Güney Komutanlığı (SOUTHCOM) tarafından yapılan açıklamada, Karayipler'de uyuşturucu kaçakçılığıyla bağlantılı olduğu iddia edilen bir tekneye saldırı düzenlendiği belirtildi.
Açıklamada, saldırıda teknedeki 2 kişinin öldürüldüğü, 6 kişinin ise sağ olarak kurtulduğu kaydedildi.
ABD'nin son dönemde Karayipler ve Pasifik Okyanusu'nda uyuşturucu kaçakçılığıyla bağlantılı olduğu iddia edilen teknelere yönelik benzer müdahaleleri, uluslararası kamuoyunda hukuki boyutlarıyla da tartışılmaya devam ediyor.
Kaynak:İLKHA
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.